vineri, 17 iunie 2016

esther hanuka

 Numele: Regina Estera aka Estera Hanuka Hometown: Miami, Florida Varsta: 29 Inaltime: 5'8 Greutate: 120 Culoarea parului: Blond Culoarea ochilor: Caprui rochie: marimea 3 pantof:   7-1 / 2 Tip caroserie: Slim Etnie: Guatemalei și israelianăStatut : Angajate Ocupatia: proprietar model de afaceri / Turn-on - uri: Maturitate, ochi sexy, și de încredere .. Turn-off-uri:Imaturitatea, cockiness, respirația urât mirositoare lol Hobby - uri: Îmi place să înoate, îmi place să joace baschet, dans, agățat cu familia mea Mâncare preferată: I loveeee pizza :) Culoarea preferata: Albastru Muzică preferată: Reggae, hip-hop cărţi preferate / Reviste: eu nu citesc multe cărți. Nu am timp , dar îmi place Playboy Magazine, Maxim, Rebel X Revista, Dub Magazine, Vogue, Tattoo Magazine, si Savage Tattoo Revista Filme preferate: Bruce Almighty, Dirty Dancing, Big Daddy, surceaThing preferat din lume: Telefonul meu I pot face tot ceea ce am nevoie să fac pe telefonul meu lol vis vacanță:  mi - ar plăcea să merg în Hawaii nu am fost niciodată;) masina de vis:  BMW , dar cu copiii mei nu pot avea o cauza aceasta numai locuri 5





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce fel de modele va plac?